dijous, 1 d’octubre del 2020

QUESTIONS DE PERCENTATGES

 

Lo pro passat cap de setmana es va celebrar la trobada anual de GALLS al nostre centre de referencia habitual a ca l’EVA dels ALAMUS amb un soparet amb regust de mar , cassola de bacallà amb xirles i de postre figues amb nata.

Un cop allí , ja fetes totes les presentacions i totes les salutacions degudes i ja asseguts i de cara al tall , tot fent una ullada a aquella taula llarga i farcida d’homenots....???

Vai recordar una cosa llegida feia poc temps on un sinyor doctor ( molt entès en coses de doctors i doctorades ) assegurava que al col·lectiu dels mascles , si mes no als humans que els hi pengen unes pelleringues a l’entrecuix , hi ha garantit un percentatge gens despreciable  d’homosexuals.....

Llavors jo tot fent comptes amb els 21 dits , no dono per mes , em vai adonar que encara em faltaven dits , en acabar-me els dits vai provar de continuar per fer un recompte fidel però al  intentar fer una segona tongada  ja em descomptava i ho vai deixar estar , el que segur vol dir de ben segur que hi havia mes de 21 galls .

Això , al meu entendre segons garantia l’esmentat sinyor doctor , diu que si o si dintre del col·lectiu GALL i ha algun company que menteix i s’ha casat i te fills i va a missa per les aparences i per amagar la seva realitat i te l’armari tancat amb pany i amb forrellat i amb balda i amb barro.

No es que aquet fet pugui fer que deixi d’estimar a cap dels meus companys per la seva condició sexual , no !!!  també us diré que això  podria arribar a fer que me l’estimes d’altra manera , també !!! tinc el cor molt gran i altres coses també que son capaços d’encabir tot el que l’amor pugui portar, us ho puc garantir de tot cor i d’altres parts del cos.

Es per això que us demano ajuda i us penjo unes afotos de la colla per que pugueu opinar i col·laborar a la bona entesa del col·lectiu i qui sap si generar noves formes d’ascalar.

NOTA: LA GRANADARIA DE LES FOTOS FA REFERENCIA A LA GRANDARIA DE LES SUSPITES.

AU BESITOS.




































Aneu a l'enquesta i decidiu vosaltres. El gall sempre ha estat una institució democràtica.  https://forms.gle/V6mq1UcuiLZC3Nhc8



LO XIST

                                                              GRACIES QUINO


5 comentaris:

Els visas ha dit...

Jo, m'apunto a descobrir l'infiltrat de la familia de galls !!!.
Ha estat difícil , però l'he trobat

Marc Caus ha dit...

M'ha semblat veure algun fitxatge nou entre els galls, només són suspites!

PASTES ha dit...

D¨homosexual no se, pero de un grandissin cabron i FDP si que hi ha un y no crec que sigui GALL

Ylerget ha dit...

Hostia, jo per les tendències sexuals vàries no tinc massa ull... M'he acostumat a exprimir el possible d'un bé escàs...

Tot i això a lo que si que li estic donant tombs és que aquesta colla se'ls veu força joves... que heu fet últimament... deu ser allò de que el bon sexe rejoveneix... mamons que sou ja podríeu avisar!

A i el del pinganillo que es canvio les cordes que aquest si que el veig tocadet i l'edat no perdona a ningú.

Salut!!

Jesús Almarza ha dit...

Qui deia que la mida no importa? ja veus, doncs si que importa, inclòs el col·lectiu gall, perdó, dic gay.
I també comentar que l'edat no perdona, se'n va la olla i et quedes "mirando a Cuenca"