dijous, 4 de gener del 2018

CONTROL DE SEGUIDORS

A cal GALL tenim una desfermada curiositat per la gent que visita el nostre BLOG.

En un repàs per la procedencia del lloc d'origen dels nostres seguidors em vist que hi ha un grapat força grand de personal de RUSIA i ESTATS UNITS , a part d'altres llocs mes , que regularment visita les nostres entrades.

Ens faria molta il·lusio tenir comentaris vostres sobre el per que collons ens seguiu en les nostres desventures en el mon vertical i quins son els nostres trets que us fan ser seguidors d'aquest des llurigat BLOG.

No tenim massa clar si regalarem o no cap pernil ni viatge a les nostres terres entre els que feu comentaris , el mes fàcil es que sigui que no , pero el que si podeu tenir clar que us permetrem convidar-nos a una birra si algun dia apreixeu per les nostres contrades.

Vagi pel davant l'agraïment de fer internacional aquest raco de roca i rucades.


           LA DIRECCIÓ DE LO GALL DE PONENT.



12 comentaris:

Marc Caus ha dit...

Jo en realitat entro més pel xist final més que per les piades.

Sergi Martínez ha dit...

Jo hi entro per que estic estudiant el lleidetà!

sergi ha dit...

jo pels xits que son molt bons
Salut i bon any
sergi.alella

Anònim ha dit...

Tot plegat és genial.
Seguiu així bestioles de Ponent.

jordi.

llembresku ha dit...

Hi entrem perquè tenim una granja de gallines, i els hi busquem pretendents... ;) a seguir així amb aquest blog divertit i un bon referent de l'escalada a terres lleidetanes pels que no sóm d'allà. Salut!!

LOSERGI ha dit...

JO HI ENTRO PER QUE NO TINC CAP MES REMEI. M'AGRADARIA ANAR A RUSIA PER QUE LES RUSES ESTAN DE TREMOLAR I A EE.UU PER QUE EL TRUMP EM FA MOLTA GRACIA I M'AGRADARIA FOTRE-LI UN MASTEGOT. PER LO DEMES, COM CADA DIA.....

LOANOMINDESASEBUT

Els visas ha dit...

Bon dia,
Podria dir que hi entro perquè sou guapots, però no m'agrada dir mentides a la Xarxa.
La veritat és que sou "collonuts" seguiu i no pareu mai.......

Un VISA

Alfredo ha dit...


Jestem z Polski
i chcę się uczyć katalońskiego LLEIDY

Albert ha dit...

Bon dia, hi entro per que es amb diferencia un dels blocs de mes bon rotllo, i per les moltes vies que amb detall heu donat a coneixa!! Merçi

Jaumegrimp ha dit...

Hola Pollastres i Periquines ! sou un referent de lo mon de ponent. De vosaltres n'he tret molta i bona informació i a més Lo Xist sempre em fa riure, seguiu així Per Molts Anys.

alfons ha dit...

Jo entro per la info, justa, veraç i molt divertida
Seguiu així, polllastrots!!

Cris ha dit...

Jo entro pq sou molt detallistes amb la info de les vies i m'agrada com ho expliqueu. Salut i tàpia!!