divendres, 14 d’abril del 2023

7 d'Abril de 2023-ESCALES-Lolita la Flamenca-320 m. V+ obl.

 

Ressenya del Juan

 Hola Gall-Fans. Avui us presentem en aquest Bloc la exclusiva de la Ascensió de la via La Lolita La Flamenca .

 Si, ja se que direu que aquesta via ja la ha fet fins i tot la padrina de Cal Penca, però mai s’havia aconseguit per una cordada mixta del calibre que veureu a les fotos.

 A mes , a mes , resulta que en aquest bloc no esta Piada i lo Gutiérrez ja estava mosca , “que si sois unos mierdas porque solo publicáis lo que os da la gana.. que si tal que si cual”.

 Pos s’ha acabat. El divendres passat lo Juan “pa dentro” em va invitar a fer la via junt amb la Formosa Raquel. Jo li vaig dir que si (per la Raquel, per Ell no hi haguessa anat) i cap a Escales ens en varem anar. Foteie un fred de collons però després a dalt ens vam despitralar (Los dos mirant la Raquel)

 De la via no comentaré res, no mes que vaig arribar al cotxe que em feia malt tot, a la Raquel també, lo Juan , no , perquè es un matxote.












FOTOCIM





LO XIST :




3 comentaris:

pepet ha dit...

No la vam piular per dixar-te a tu l'honor...

Anònim ha dit...

Gràcies majo
LOGALLAGRAÏT

Csar Fdez ha dit...

Trobava a faltar les teves piulades
Besitos