dilluns, 25 de juliol del 2022

IDIOT WIND 6c ( 6a obligat)-BONY DE TORRES-VALL DE SALENQUES


 

N’estic ja de fer repòs fins a mes amunt de les orelles , que collons vui ascalar una mica.

Li comento al meu escaladoret de referencia que vui surtir per que  tinc bornill , la cosa va de buscar una zona amb bona temperatura , poca aproximació i retirada fàcil per que no fos que , per que si es dones lo cas , mes que res per si la cosa s’embolica i per sobre de tot per si hi hagués marro.....dons això , totes les comoditats.

Lo Maric tria el lloc , i de veritat es que molt encertat , a això si a demés li ajuntes que tots eren a Cavallers i aquí hi érem nosaltres sols ja de collons de mico.

Dons es així com decidim el com i el perqué , que anirem a fer lo pamplines al Bony de Torres.

Una curta i preciosa aproximació (aquí teniu el track) per una fageda de compte de fades us durà a peu de paret , sols comentar que es veu que hi han mes vies pot ser noves , i que aquest fet despista una mica , fixeu-vos en la afoto del començament de via , serà clau per situar-vos........de res majos!!

Una prou bonica ascalada discontinua i variada , amb alguns passatges prou majos , sobre bona roca amb algun punt amb molsa.

La roca sempre de bona a millor , semi equipada de fàcil i bon complements amb trastets que us quedaran sempre de total confiança.

Reunions còmodes tot i que jo no ho vai acabar de gaudir-les del tot ( si si si, vai...no vaig , que som lleidatans recollons).

Del grau direm que el vam trobar quasi tot una mica d’oferta, tret del 6b d’adherència que ens va semblar 8a........o més.

Cony ara em cal una frase per poder encabir-hi “chulitos”........no em surt..... es que mira tu que ens ho fiquen difícil!!

Ahh , val ja la tinc !!!

Heu de tenir molt però que molt en compte , que a no res i ben a prop trobareu lo refugi de Conangles amb de tot i amb quantitat per poder fer-nos el xulets (em prendré una llicencia i hi ficaré xulets  per comptes de “chulitos” , em sona millor ) a la mes que bonica terrassa amb un birrot fresquet a la mà.

Tot i que sense ser una maravella de via , el lloc i les condicions que l’envolten faran que sigui un bon lloc que mereix una visita i mes amb la fàcil possibilitat de fer-ne un parell si no esteu espatllats  com era lo nostre cas.

NOTA: AIXÒ DE DEIXAR DE FUMAR PESA MOLT.


BUCOLIC I ANSIOLITIC

VISTA DES DE L'APARCAMENT

APROXIMACIO DE L'APROXIMACIO

ARRENCADA DE LA VIA 

TENEBROSA VISTA DEL 8a??  D'ADHERENCIA

DE BON  I FACIL AMANIR TOTA L'ESTONA

BONA ROCA

VARIADA DE PASSOS

SOL FINS LES QUATRE

EQUIPADA EN ELS LLOCS CLAUS


FOTO BICEBERRIS 


AIXÒ NO ARRIBA NI A RESSENYA , PERÒ ANEU-VOS ACOSTUMANT AL NOU FORMAT TAL COM ESTÀ LO PATI..........


LO XIST