diumenge, 4 d’abril del 2021

Genollets de vellut, 6b (160 m), Picons del Pla d'Auberó

Sols Pepe havia escalat aquí. Lloc allunyat de la civilització. Xoca veure com els llocs per on passem estan a vessar de gent, aquests dies de festa, i en canvi, aquí no hi ha ni Cristo ni se l'espera.

Dues vies ben bones. Aquesta per a Òscar i jo mateix, totalment equipada. L'altra, "Culebra bastarda" per a Jesús i Pepe, on cal equipar una mica. Roca bonica, particular, arenisca molt adherent, sòlida. De gaudir.

Aquí teniu els tracks de l'aproximació i la retirada. Compte que són aproximats i no són gravacions reals. El lloc és espectacular i sols la caminada ja val la pena.

Aproximació: Baixeu al barranc del Torrent del Bosc i resseguiu-lo fins que s'encanona. Veure fites al marge dret que inicien un lleuger ascens fins a un collat, on baixareu al peu dels picons i ja sols queda remuntar cap a ponent, fins al peu evident de la paret.

Descens: L'opció llarga és rapelar la via i desfer el camí d'anada. L'opció curta és, des del cim, tendència dreta (llevant), a buscar el peu d'una franja de roca. Resseguint-la per sota us durà a un collat que gira a nord. Trobareu una cova gran (Cova del Fare). Continueu seguint el peu de paret fins que el camí abandona la paret i baixa pel bosc, en direcció nord, fins trobar el camí d'aproximació.  Haureu de navegar i intentar resseguir el camí com pugueu. No està massa transitat. Estan tots al Solàrium.

Material: 15 cintes

Esquema de l'aproximació i la retirada

Resse d'en Parce. Aquest home ha voltat la Ceca, la Meca, les valls d'Andorra i el Pla d'Auberó

Pel Torrent del Barranc del Bosc. Lloc preciós

Jesús al seu L1

Òscar  a l'L2

I ell també a l'L3

Postureig a l'R2

El col·legues a l'L2. Pepe entre "margarides"

Fotocim. Ara tinc clar perquè vaig rapat