diumenge, 25 de febrer del 2018

ESCALERA DE CARACOL 6B OBLIGAT 210m.-EL PUNTALS D'AGER-MONTSEC D'ARES


Avui…com nosaltres som uns “aferrimos” detractors dels parabolts ¿¿?? ,decidim anar a fer una via que la trobareu bastant equipada amb….,com no podria ser d’altra manera, parabolts , algun pitó i ponts de roca.

Aquesta es una d’aquelles vies que tens a la llista i que tot hom en parla be....

Jo he decidit ja no fer mai mes cas de les recomanacions del “intrenet” , no es el primer cas ,ni suposo serà  l’últim , que el meu parer es ben diferent de les valoracions que per la xarxa volten d’algunes vies...tant per bo com per dolent , com diu la dita cada gall te la seva cresta.

El cas es que esperava una via amb roca espatarrant i a voltes si , però en un bon tros del recorregut de justeta en avall , sense arribar a dir que dolenta però si discreta.

Lo traçat es rebuscat sense seguir una línia evident , sembla el resultat mes aviat d’omplir forats i de “tira amunt que ja veurem”.

No direm mai que sigui un rastroll , però no es de les mes guapes de la paret , ara no penseu que es que no val la pena...¡¡no!!  però si no sou dels que hi aneu sovint en trobareu de mes bones.

A destacar lo primer per bo i lo quart per que te una roca de somni amb unes bústies d’orgasme.

Nosaltres no l’hem gaudit massa per la rasca que em patit , el que ha fet que des de mitja via anéssim ja mes per surtir cagant llets de la paret que no pas per fer el “pamplines”.

 EN FI QUE NI SI NI NO...QUE BUENO PERO VES...PERO QUE NO UN NO DEL TOT ,PERO TAMPOC UN SI A TOTES...QUE ANEU-HI ....SENSE ESPERAR MASSA....I QUE TANT SOLS ES EL MEU PARER...I QUE SEGUR NO SERA EL DE TOTS....PERO JO HE DE FOTRE CULLERADA....O NO.


 RESSENYA ORIGINAL

LO PRIMER GUAPO A COLLONS
LO SEGON.....

 ROCA A CONTROLAR

 LO TERCER

LO SOSTRET DE 6B+ QUE NO VA SURTIR

 LO QUART..UN BON LLARG

VERTICAL BONA ROCA I BONES BUSTIES

 PER MI EL MILLOR

 LA VARIANT DEL CINQUE

 ESPAVIL CESAR QUE FA FRET

 UNA SESIO DE I+D EN ASCALADA DE CAL GALL

 I FRED MOLT FRET

FOTORASCADECOLLONSCIM
LO XIST





4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola soy uno de los aperturistas y te diría que el problema puede estar en las expectativas que te hayas creado.

Es una más de las vias de Ager, ni de las mejores, ni de las peores, en la media.

Saludos, Chavi

Csar Fdez ha dit...

Estic d'acord. A mi no em va desgradar. Hi ha gals amb morro molt fi :-)

LOGALLLITERARI ha dit...

JO NO SE NI PER QUE EL DEIXEU ESCRIURE!!! LO SERGI

Lo Gall ha dit...

Chavi, puede ser eso perfectamente...igual me emociono al ver los comentarios y me monto mis pajas mentales... en fin...
Saludos