dimarts, 3 d’abril del 2018

SHAMBALA 6a 120m.-L'ESTREMERA-MONTROIG


Hola Majos/es , avui he tingut una cruel revelació....snif....snif

Avui el meu cos m’ha deixat ben clar que em fai gran...snif...snif.

Avui em anat a fer la via SHAMBALA , per poder ser aviat a casa i així poder fer el degut acte de presencia a taula amb la família en un dia tant assenyalat com es lo dia de la MONA.

Per tal de fer els horaris previstos , a la baixada li em fotut una mica de llenya....en aquestes es veu que jo també m’he S’HAMBALAT una mica mes del compte i encara no se com ni per que , però de sobte m’he trobat tot llarg i ben estes al terra de morros....el cas es que aquells reflexes , tant presents en la joventut , que donen prou com per anticipar , parar les mans en un acte llampec i mirar de parar el cop...
¡¡HAN DESAPAREGUT!!

Sense saber com ni quant ni perquè,  he acabat tot llarg , estàtic i a pes mort , estes a terra amb una bona trompada repartida en general per tota la davantera del meu cos , tal com quant llances un sac de patates a la carreta.

Per acabar d'arrodonir la lliçó , per si a dintre meu podia quedar algun dubte de que la cosa no anava per aquí ,en arribar al bar ho comentem amb la puta canallota...i un tot simpàtic i no sense gens de raó ha sentenciat...¡¡ PEP ET FAS GRAN!!.

LA VIA

L’accés es fa per el camí de la Cova del Tabac i ja quant sigueu al pla , allí mateix a la dreta la trobareu.

El cas es que per  ser una via del MARMO la veritat es que es prou dolceta.

Es  una via discontinua , el que ve a dir que totes les reunions son en feixes i tornat a això de l’edat he de reconèixer que es un fet que cada cop agraeixo mes.

La roca es prou bona en tot el recorregut sols vigilar en arribar a les feixes el que pugui rondar per allí de pedretes i pedrots.

Lo primer tot equipat amb bolts i la resta semi però de bon amanir , els tascons van de conya en aquesta roca.

Del grau direm que si li trèieu un plus a tot quadraria perfectament amb lo grau de la zona, em vist alguna ressenya que a l’arrencada del segon li donen 6b , nosaltres creiem que amb un 6a ja fa prou.

En resum direm que es una bona via , rapida , còmoda , sense estres , amb una aproximació i descens , que tret de la morrada , suposa una bonica excursió en un entorn d’aiguabarreig preciós.

ARA JA SOLS TOCA ANAR A COMPRAR EL JOC DE BOLES DE PETANCA I COMENÇAR A AGUAITAR   RESSIDENCIES.

 RESSENYA MANGADA A INTERNET

 LLIBRE DEL MOTROIG

 PRIMERS METRES DEL PRIMER LLARG 

 TOT EQUIPAT

 BONA ROCA AL SEGON

 25M. UN PONT DE ROCA I UN PITO

 LO TERCER EL MES SUAU

 LO CINQUE LA CIRERETA 

VARIAT 
 AMB BONA ROCA

 FOTOMENESCIM

LO XIST


2 comentaris:

Csar Fdez ha dit...

Sou uns sobrats !!
Decotant vies amb tota impunitat

A Jesús li ha crescut el cap ??

LOGALLAPALANCAT ha dit...

PORTA LES BARRETES ENERGETIQUES A SOTA DEL CASC