diumenge, 9 de juliol del 2017

REA SILVA 6A+ - ESPERO DE SANTANA - SANTANA


Que n’és de ben parida l’edat , es com tornar a començar a ascalar de nou.

El cas es que feia molt temps que no voltàvem per SANTANA i avui , carallots de nosaltres , esperant un dia llaganyós ens hi  atansem….i una torradera de por.

Avui  després de missa quedem i farem una via “ d’aquella  ascalada  que fem nosaltres…..”per poder  tornar aviat a casa a fer XURRIPUNTS.

Hens em ficat a una via que lo Cesar ja avia fet  algunes  vegades i jo un grapat , i ni ell ni jo recordàvem res de res de com era, com tornar a fer-la per primer cop, ¡TOT UN LUXE ASCALAR A VISTA EN UNA ZONA NOVA APROP DE CASA!

Es una llàstima que essent una bona  zona sigui difícil trobar informació de les vies del lloc , en el seu temps hi avia una mica de llibre , bastant des aparellat però llibre , i em decidit amb temps mira de fer una mica de recull d’aquesta escoleta tant ben parida i tranqui-la.

Si algú te informació es gratificarà que ens l’envieu,penseu que gratificar be de gratar…l’esquena , els pebrots, el nas…valtros triareu , ¡¡ I SI NO TIRAREM DE APP!!.

La via es equipada amb spits en prou bon estat , amb algo d’aire i alguna excursioneta , en algun punt serà millor no caure.

Tot i que la roca es bona passareu per algun panyet on caldrà vigilar que toqueu , encara que vigilant una mica sempre tindreu l’opció de triar roca collonuda.

Son quatre llargs que nosaltres hem fet en dos 35 i 60.

El grau de la ressenya esta una mica apretadet comparat amb la tònica general dels temps que corren.

Un cop al cim crestejar i cap al camí formigonat de baixada.

 MAGNIFICA RESSENYA MOL CURRADA DEL CESAR

EXCURSIO PER ARRIVAR A LA SEGONA XAPA 

 SEGON I TERCER EMPALMATS

 TERCER LLARG BEN BONIC 

 ARRIVADA AL CIM

 FOTOARESTACIM

LO XIST
¡CIM DEL ANETO!

1 comentari:

Csar Fdez ha dit...

Ehhh. La ressenya no és meva. Jo robo vies, no ressenyes