dilluns, 12 de desembre del 2016

7 de Desembre de 2016-MONTSEC DE RÚBIES-La Portella Blanca-MADURITAS CALIENTES 165m 6a

RESSENYA CAL GALL

   Diuen que el bon vi es torna millor amb el temps, sempre i quan les condicions siguin favorables, com l’anyada del raïm, la humitat i temperatura del celler i el carinyo que s’hi ha posat a l’hora de fer-lo.
   Sembla que tal cosa es el que ha succeït amb la nostra via “Maduritas Calientes”. Després de deu anys (10 ANYS !!!), avui l’hem repetida i ens hem sorprès de lo bonica i picantona que es ,lo agradable de l’entorn i la qualitat en general de la seva pedra .
   Al primer llarg (jo he triat els escarsers per que son mes fàcils) ja m’he tingut que posar les piles  a tope, vertical, vertical i les assegurances…. Aire, aire. Al segon llarg (Paepe en acció) cal posar-li un excel·lent, el tercer una passada amb mes aire i el quart i últim per recordar-te que en aquesta vida hi ha de tot.
   En definitiva , una via que cal fer de tant en tant. Això si , porteu el V+ controlat i si no, porteu un joc d’aliens per a asserenar l’anima.
 CAMP BASE
 L1
 L1
 L2
 L2
 L3
 L3
 L3
 R3
 L4
 L4
 L4
 L4
 L4
 FOTOCIM
NO,NO ES UNA SERP, HEM CANVIAT LA BAGA DEL 1e LLARG

LO XIST:

 
SIEMPRE TENIA MIEDO  DE IRME A ACOSTAR PORQUE
CREÍA QUE HABÍA ALGUIEN DEBAJO DE MI CAMA
CANSADO DE ESTO, UN DÍA FUI A VER A UN PSIQUIATRA Y LE EXPLIQUE
 'Tengo problemas.
 Cada vez que voy a acostarme
 creo que hay alguien debajo de mi cama.
Tengo miedo. Me estaré volviendo loco?"
 

"Déjame eso a mi y en doce meses te curo" me dijo el siquiatra.
"Ven a verme tres veces a la semana y te curaré   todos esos miedos"
 'Y cuanto me cobra doctor?" pregunté.
"Barato. Ochenta Euros la visita" contesto el doctor.
 'Bueno, un poco caro pero si me cura, vale la pena" dije.
Seis meses después, me encontré con el doctor en el cine. 
>  "Ey! Usted dejo de venir a mi consulta
 después de la tercera vez.
 Por que no regresó ?"  me preguntó. 
"Bueno, doctor, ochenta Euros por consulta

 tres veces a la semana por doce meses
es bastante dinero! 
 encontré un camarero en el bar
 que me curó en una sola sesión por diez Euros! 
 Estaba tan contento con el dinero que ahorré,
 que compré un coche nuevo!"
"No me diga" dijo el  psiquiatra algo molesto.

  "Y se puede saber cómo un camarero
que solo sabe de servir tragos lo curo por diez Euros?"

"Me dijo que cortara las patas de la cama! 

 Ahora ya no puede haber nadie ahí abajo!"

OLVÍDENSE DE LOS PSIQUIATRAS......
TÓMENSE UN TRAGO Y HABLEN CON EL CAMARERO!
 

2 comentaris:

Csar Fdez ha dit...

Escarsers!!!! Boníssim. Des del cole que no ho havia tornat a sentir.

LO SERGI ha dit...

Cultura, xaval, cultura i "mundillo" !!!!