dilluns, 12 de juliol del 2021

LA BANDA DEL TAKO 185M. 6B+/A1 (6A OBLIGAT?)-ROCA NARIEDA

 

Hi ha dies que no saps per que cony , per que recollons t’alces apollardat i amb la solta perduda en qualsevol racó del cervell.

Des d'el primer moment del dia ja no toques vores i vas demostrant a cada pas que l’esme no serà el teu company en cap acció del dia a encetar.

Quedo amb lo Maric per anar a NARIEDA OEST  a tastar la ja fa temps perseguida LA BANDA DEL TAKO , via que per unes hòsties o per altres punyetes mai se’ns havia ficat a ma.

Be lo cas es que quedem a Cubells , obre lo maleter i jo amb la rucada que omplia el meu cos carrego lo meu material .

Un cop a peu de via començo a renegar que m’he deixat l’aigua ¡un dels dies que farà mes calor!.... resulta que no , que si la duia lligada al portamaterials i jo sense saber-ho.

Decidim qui comença i em tocar , em guarneixo per a la feina , em lligo una corda i com un tros de carallot començo a buscar l’altra.... ¡¡collons!! m’he l’he deixat al cotxe.... i lo magnes també.....i la mascareta......això si , lo tabac no , lo vici el meu inconscient el vigila de ben a prop , te collons la cosa.

Be que fem , després de una curta i profitosa conversa , on el fet de no girar cua tenia mes força que altra cosa , decidim que amb una corda serà suficient i que als ràpels ja ens ho manegarem si arriba el moment de conflicte , de fet amb una corda de 60 metres es fan sense cap problema i també direm que ascalar amb un a sola corda de 8.1 li dona una bona lleugeresa al tall.

La via ens ha semblat un tros de viot .

A Lleida teníem un personatge ben parit , lo JOAN CAUBET , que tenia per costum no equipar gaire o gens , i en aqueta via lo seu segell a trams es ben present.

Tot hi que la trobareu força equipada , demana a trams un punt de concentració i algun que altre cop de gas , de bon completar amb trastets que sempre us quedaran a mort.

La roca es bona , o espectacular , o espatarrant en tot el recorregut , em fet caure un parell de pedrots sense massa compromís i ara ja de traca i mocador.

En algun tram , o no l’hem agafat com toca o potser , el grau podríem dir que es una mica collat pels estàndards d’avui dia.

A destacar com a espectaculars lo tercer i lo cinquè , d’una qualitat i una estètica que fan afició.

Caldria anar-hi amb un cert domini del 6a+/6b , això de V+ obligat ho veiem una mica justet en algun llarg.

No em dut estreps ni no els hem trobat a faltar.

Al final del tercer hi manquen un parell de pitons en un tram de fissura però amb aliens petits  es protegeix a caldo.

ES A DIR UN VIOT A L’OMBRA FINS LES DUES SOBRE ROCA DE SOMNI.

L'ARRENDA JA AVISA DEL QUE BE

A TRAMS PROU EQUIPADA

LO TRECER DE FESTA MAJOR

ROCA DE LUXE

LO DE V+ OBLIGAT......

A1

LO LLARG DE LA VIA , DEPINICULA

ROCA BESTIAL FINS AL CIM


FOTO SOLANA


RESSENYA ACTUALITZADA

LO XIST



DEL GENIAL ERMENGOL , LO LLEIDATA MES VISIONARI