dijous, 10 de desembre del 2020

GARGOLA DEL TABAC 6a+ 130 mt. - COVA DEL TABAC-MONTROIG

 

Després d’una eternitat sense poder ascalar , arriba el dia en que tots els astres s’amunteguen , resulta que es dimarts festiu i no hi ha restriccions , puc surtir i els companys també , quin bo , quina joia i quin BORNILL que arrossego collons!!!

Jo tot poruc en preveure el meu estat físic serà titant cap a llastimós , demano de fer una “re entre” suau i a compassada , jo carallot de mi , tot confiant en la bona fe de la colla demano torna a començar de nou fent “ cunya” i si mes no amb “rodetes”.

Anirem cap a la cova del Tabac que hi ha coses noves i serem a raser del vent fred que bufa.

Serem  quatre i farem dos cordades , som al Mont-roig i portar algú davant o radera no es bona opció.

Lo César es qui tria les vies i primer ens presenta una de nova que , segons ell , diu que es facileta , jo en veure 6a+ , 6a+ , 6a i 6a , crec o vui creure que tindrà un grau mes aviat regaladet.

L’altra via es la Mal Tabac , que els que l’hem fet ni recordem .

 No se qui ni per que , però resulta que de cop l’Ari i jo som a peu de la Gàrgola , la vergonya no m’ha permes deixar de fer el pit de guatlla i la mania de no deixar mai el posat d’homenot m’he l’ha tornat a jugar......ves que hi farem apretarem lo cul i les dents i ja veurem....

Es una via amb un traçat molt bonic i lògic , on  hi trobareu de tot una mica , roca de bona a variable , sobre tot a l’arribada a la tercera reunió sobre el V+ de mal equipar i vibrant.

L’equipament testimonial  , amb trams de bon i fàcil equipar però amb algun trams on caldrà un cop de gas i confiança.

Del grau no se si dir que colladet o que fa massa dies que no feia res , ja direu jo amb això  no em vull mullar.

Escalada bonica i super variada , amb fissures , plaques , algun mig desplomet , però quasi tota en la verticalitat .

Be una molt bonica i típica via del Mont-roig on us caldrà ascalar , per anar be caldrà tenir el 6a a equipar ben ben apamadet .


PRIMER PRECIOS

ROCA POLSOSA 

L'ARI AL TERCER

TERCER LLARG

JO AL QUART

BON LLARG TAMBE

RESSENYA ORIGINAL 

BOOOO....FEIA DIES QUE NO COINCIDIEM


LO XIST.... O NO.....