diumenge, 10 d’abril del 2016

2 d'Abril de 2016-ARGUIS-Paret de Bones-SENDERO LIMITE 200m 6a+(V obl.)



 Ressenya dels aperturistes
Situacio a la paret

 Hola Nens i Nenes, ja se que trobeu a faltar les meves fantàstiques piulades, la meva retòrica engrescadora, el meu bon fer literari, vaja, lo que es diu la meva "labia".
   El que passa es que últimament no ascalo gaire i , es clar, tampoc cal fer piulades i penjar fotos d'ascalades de fa trenta anys , com fan alguns al "Feisbuc"!!. 
   Peró avui tot es diferent, tot te un aire d'aventura, tot es idilic, el Sol Solet ens ve a veure, els "patxarits" canten , les "nubs" es "levanten" i nosaltres ens enfilem per la fantàstica paret de Bones per gaudir d'aquesta meravella de la geologia plasmada en una arenisca de "puta mare" en un entorn molt bonic.
   Després d'aquesta "pastelada" no mes us diré que lo Cèsar i Jo hem anat a tastar la via d'aquestos "manyos" de "pro" i que s'han tret de la manega en un acte de bondat cap a tots aquells que ja no estem per patir per les parets. Via totalment equipada (lo Cèsar va treure a passejar els Aliens) en la que el primer tram es de plaques ajagudes com totes les del voltant i amb una part superior mes potent per posar a proba els bíceps i el tremp
   Via molt recomanable, i amb bons "colegues" encara mes! 
 L1
 L2
 L3
 L3
 L3
 "Por alli asoma...."
 Lo Paepe a l'Areneska
 R5
 R5
 Un altra vegada lo Paepe
 L6
 L6
 Descansant despres del 6a
 L7
 L7
 Mar de plaques
 L7
 Fotocim

LO XIST: 

1 comentari:

Lo Gall ha dit...

cony pensabe que no la piularies.lo Pep i jo tambe la varem fer despres de la areneskas, molt bona i aquestos dos no ens van esperar per fer la birra molt malament galls traidors.
Lonik