diumenge, 10 de novembre del 2013

2 de Novembre de 2013-AGER-Cap del Ras-REDRUM 275 m. 6c (V obl.)

Ressenya Made in LO GALL

    Hola “majos”, com diria lo Paepe. Avui relatarem una ascensió d’aquelles que , segons per a qui, mes val no recordar i en canvi uns altres t’ho recordaran sempre.
    I es que una cosa es baixar-te d’una paret per que et va gran de grau o de mida i un altra ben diferent es baixar-te per que t’agafa fluixesa a les molles. Això es el que ens va passar al Juanito i a mi (lo Sergi)
   Ens en vàrem anar tots cofois a fer la Redrum pensant que seria de festival i no recordàvem que al primer llarg no se li pot fer menyspreu. Lo Paepe i lo Joseph van començar força be, com correspon a uns “manolos de pro”, en canvi nosaltres dos ,lo Juanito i lo Sergi, en arribar a la segona “role” ja havíem esgotat les piles, es a dir, ens havíem cagat als pantalons. Com que som uns GALLS amb recursos, posarem un maillon i  …… “hasta luego Lucas”. Quan vam arribar al cotxe em feia mal tot i vaig trucar urgentment al meu “fisio” particular , el Jordiet, perque em donés hora, si podia ser,  aquella mateixa tarda (després les pupes van afluixar i ho vaig deixar per un altre dia).
 
 Lo Paepe al L1
 Lo Sergi al L1 i lo Juanito al L2
 Los Xavis a la Tope Clasic
 Lo Joseph al L4
 Lo Paepe al L5 i lo Jospeh al L7
 Lo Paepe al L8
 
 Lo Volao
Fotocim 
 
    Lo Paepe i lo Joseph van salvar l’expedició i van fer cim (menys mal) allí es van trobar amb  lo Xavi i lo Xavi  , dos de Lleida, que ja fa un munt de temps que els coneixem i  que ara se’n adonen que volen ser  GALLS , no mes cal voler i dir-ho , venien de la Tope Clasic.

LO XIST: 


Una empleada doméstica pidió aumento de sueldo.
A la señora no le sentó muy bien la solicitud, así que le preguntó:
- María, ¿por qué crees que mereces que te aumente el sueldo?
- Señora, hay tres razones:
- La primera es que yo plancho la ropa mejor que usted.
- ¿Quién te ha dicho que planchas mejor que yo?
- Su esposo, señora.
- ¡Oh, vaya!
- La segunda razón es que yo cocino mejor que usted.
- Eso es puro cuento, ¿quién te ha dicho que cocinas mejor que yo?
- También su esposo, señora.
- ¡Ah, caramba!
- Y la tercera razón, y la más importante, es que yo follo mejor que usted.
Al oirlo, la señora, completamente descompuesta y gritando le pregunta a la empleada:
- ¿Mi esposo te ha dicho eso?
- No, señora...
... de momento me lo ha dicho el jardinero
.
LA SEÑORA LE AUMENTÓ EL SUELDO


7 comentaris:

Joan Baraldes ha dit...

Ei Sergi,
De fet quan jo la vaig fer, la 1a. tirada ja em va semblar molt més difícil del que diu la ressenya i vaig fer passos amb A0/A1. Dir que només es V+ ho trobo agosarat....
Salut i a escalar

Joan Baraldes ha dit...

Ei Sergi,
De fet quan jo la vaig fer, la 1a. tirada ja em va semblar molt més difícil del que diu la ressenya i vaig fer passos amb A0/A1. Dir que només es V+ ho trobo agosarat....
Salut i a escalar

joan asin ha dit...

Ei Sergi heu de menjar més paelles a Sant Llorenç què ajuden a tibar. Vinga ànims i a tornar-hi.

Anònim ha dit...

Hi ha Galls que no es mereixen el títol, les tindrem que donar el títol de Gallines,cocococococcooooooo

Lo Gall ha dit...

Ho sabia, sempre hi ha algun cabró anonim que se'n ha d'en fotre. Ja te pillare ja !!
LO SERGI

Lo Gall ha dit...

Gracies Joan, lo mes fotut es que ja l'he feta i dues vegades, en cap vaig patir tant, em faig vell. Pero com deia una amic meu: "Ens podran fotre putades, pero acollonir-nos .. mai"

Jaumegrimp ha dit...

El primer llarg de la Redrum tiba fort i de valent, amés t'agafa en fred, en una ocasió el company també li va passar això i a l'arribar a la primera reunió vam baixar. Ànims que ja hi tornareu, nosaltres ho vam fer i ja tenim la foto del flanqueig.