dimecres, 10 de juliol del 2013

"ESPERÓ DELS ELFOS" -175 m. V+ -
ESCALES- SOPEIRA 
(SEGONA PART ABERRONCHADA)

 
Ressenya "escalatronquera"

Com molt bé deia el Sergi en el seu dia, m'he autoproclamat secretari adjunt i ara em dedico a piar les escalades dels altres, i lo més bo de tot, és que a canvi de res: com a molt, em diran que ho he fet malament i a sobre m'humiliaran, m'insultaran i em picaran la cresta. Bé, ja diuen, que "sarna con gusto...."

L'altre dia, lo Juan, lo David i la Eva, van anar a Escales a repetir l'arxiconegut Esperó dels Elfos, i el piem amb el permís de la redacció en cap de LoGall, ja que tot i que no penjarem res de nou, sí que veurem unes afotos que ens faran riure. 

L'anècdota del dia va ser que l'Aberroncho va obligar a la cordada a fer uns quants quilòmetres de més pensant que s'havia deixat les claus al cotxe, i quan a mig camí ja arribaven a lo cotxe resulta que els diu "eh, ya he encontrado las llaves...las tenia en el bolsillo... je , je...je."
















      
Les experiències viscudes durant l'escalada les tindreu que preguntar a ells, ja que jo no hi vaig ser, però us ho podeu imaginar: "Que si estoy aberronchao en el nío...que si Juanito que guapo soy..... Que si va tira ya p'arriba so gandul.... Que si Ostia Eva com t'has pillat en aquesta merdeta de regleta..." i així un llarg etcètera.

Van sortir per dalt i van tornar a casa, i això és el que compta.

(Com a redactor ja veieu sóc molt mediocre, ja em perdonareu que no sé ni col.locar afotos. Lo Txaume)

FOTO CIM-COVA.


LO XIST : (no calen paraules...)




1 comentari:

Lo Gall ha dit...

Ostia Jaume!!! Sembla que vagis "petarró" posant les afotos. Ja l'has cagada fen-te voluntari d'escriure.
LO SERGI