dimecres, 22 de juny del 2011

18 de Juny de 2011 (2ª part de 3)-BENASQUE-AMPRIU-Torre de Marfil-ÑAM ÑAM 75 M. 6a (V+ obl.)

Ressenya del Luichy

     Després d'haber calentat una bona estona i com cal aprofitar el dia, la cordada dels "potxolos" s'encamina cap a la Torre de Marfil. Es una zona preciosa on hi ha vies de tots els colors i grau. Escollim la Ñam-Ñam ja que cap dels tres l'hem feta o , si mes no, cap dels tres se'n enrecorda (la edat fa estralls). Es una via basicament de placa amb alguna sortida herbosa i un final de fissura adiedrada (toma "palabro"). 
     Empese per una placa prou fineta on lo Lluís demostra el perquè de la seua despesa en "cafès". S'ho curra sense tocar xapa ,el bandido. Darrera seu va lo Juanito i pul·lula pel sisè fins que també passa. En canvi lo Sergi es fot de lloros per fer-se lo viu i voler passar una mica mes a la esquerra (es un cabasudo).
Lo Lluis al L1
Lo Juanito al 6a del L1
Lo Juanito al L1

     Lo segon llarg es mantingut i la pedra esta coberta de molsa lo que li donar un caire aventurer (quina gilipollada) lo que li dona es una tremolor a les cames. Quan l'acabem tots coincidim que es una "potxolada" de via , Peró que si algú li fes una bona respatllada quedaria de collons. La via esta equipada i cal rapelar, anelles a la role i 2 ràpels, amb dues cordes de seixanta no s'arriba abaix.
Lo Lluis al L2
Lo Lluis al L2
idem
Lo Juanito al L2
idem
Fotocim
Lo amor neix espontani
Lo Lluis se'n va a fer cafe
Floreta del dia

LO XIST :


Tres amigas están hablando de sus respectivos maridos:

La primera dice: "Pues chicas, resulta que el otro día acababa de hacer el amor con mi Paco y me dio por tocarle sus huevos... ¡Si vieran lo fríos que estaban!"

La segunda: "¡Claro! Como los pobrecitos se quedan fuera... A los de mi Mariano les pasa lo mismo."

La tercera: "¡Oich! ¿Qué me dicen? No tenía ni idea, pero ni idea... Bueno, esta noche lo compruebo y ya les contaré."

Al día siguiente se reúnen de nuevo y una viene hecha un cristo con un ojo morado:

"Pero, chica, ¿qué te ha pasado?"

"Pues resulta que ayer por la noche, después de hacer el amor con mi Bartolo, fui a comprobar lo de los huevos fríos y se me ocurrió decir: ¡Mira! ¡Como los de Paco y Mariano! ¡Y si vieran la que se armó!"