diumenge, 21 de setembre del 2014

20-setembre-2014-CAMARASA-Pared dels Heretges-LES ESCLETXES DE L'OGRE V+

Te collons la cosa ,soc anti facebuc de totes totes, no m’ha cridat mai i si m’ha cridat no n’he fet ni mica de cas, trobo que la gent a casa radera d’un teclat tenen mes collons i menys vergonya ,  acostumen a dir i pensar coses que quant els tens davant semblaria que no els hi escauen gens ,però...
El cas es que també s’hi remena informació, i l’altre dia va aparèixer la ressenya d’una via vella a CAMARASA de la que no en sabíem res i com no podía ser d’altra manera lo galliner es va esvalotar i amb volades curtes els gall van començar a treure pit i alçar la cresta . No cal dir que sempre que això passa, la gallinassa del terra, que no treu ni deu,s’esvola alçant una mena de boria d’un  polsim blanquinós , d’una farum de mal definir i el mes que  possible sidral queda  esvaït per l’impossibilitat d’encarar-te amb l’oponent ….. bàsicament per que ni el veus , es així quant l’ordre i lo seny fiquen les coses a lloc .El cas es que si un te feina al galliner ,l’altre encara renqueija d’un peu i lo pollet a de callar davant d’un gall mes vell , la situació queda resolta amistosament  sense mes i se’m deixa l’honor de fer lastir tota la via , val a dir que el fet d’esser  tercer dan de taicondo prou que també ha ajudat a  la dita final.


Be la via…la via ens ha agradat mol, tret de segon llarg de tràmit , poc equipada de bona roca verticalota que va resseguin fissures de bon equipar. Creiem que es pot recomanar sense embuts, això si aneu amb el v+ controladet  lo v+ net de CAMARASA te el seu que.



RESSENYA ORIGINAL

 PRIMER LLARG A LA DRETA DEL PURO

 BONA ROCA 

 SEGON LLARG PER PLANTAR-HI PATATES

 SEGONA REUNIO SELVATICA

 TERCER LLARG ENCARA QUE NO HO SEMBLI UN BON LLARG

 MANTINGUDET ,VERTICAL, BONA ROCA , UNA JOIETA

 GUAITEU-LO : DOCTORAT, PROFE DE UNI I INVESTIGADOR...POT SER SI QUE VAL MES QUE FOTIN EL CAMP

 RADER LLARG  CURT , NET , BONA ROCA , COLLONUT

 LO PASSET EL TROBAREU AL FINAL


FOTOSCIM

 JA VA SEN HORA QUE LES ELITS S'AGENOLLIN DAVANT DEL POBLE

I JA QUE HI SOM FICATS LO FUNCIONARIAT TAMBE

LO XIST

RINGGG....RINGGG...
SONA LO TELEFON DEL MANEL
ES LA SEU DONA DESDE CASA
ELL ES AL BAR MIRAN LO FUMBOL
DESPENJA.....

MANEL AVUI A LES ONZE A AQUESTA CASA ES CARDA....
TAN SI HI ETS COM SI NO HI ETS......


7 comentaris:

Mingo ha dit...

Felicitats Manolos. M'alegro de veure lo Nico tibant, em va dir el cosí que estaves lesionat. Per cert lo cosí que no està fi?

Anònim ha dit...

Gracies Mingo, jo tambe m'alegro.
lo Sergi no va poguer sortir aquest dissabte per asuntes familiars.
Fins Aviat companys

Lo nik

Ylerget ha dit...

Manolets!!

Jesús Almarza ha dit...

Sou uns bous. M'alegro de tornar a veure al Niko pujant per aquestes parets de deu. Encara que al final calgui agenollar-se davant del Populacho. JEJEJE
Salut

Lo Gall ha dit...

Ostia Niko !!!! Has deixat de ser el meu heroi, mira que agenollar-te davant d'un GALLIFARDEU, has caigut molt baix, no m'ho haguessa pensat mai de tu. Jo de tu, li haguessa fotut una bona patada als ous de pondre, si mes no, una bona escopinada al mig del bec.
LO SERGI

Anònim ha dit...

As vis Sergi com ens hen de veure,ara es lo Pep el puto GALL,pero aviat li traure lo titol si no esporta bé, Moltes gracies companys pels anims, jo també m'alegro de donar un altre cop el conyas als col·legues.
SALUD I FORÇES TREPADES PER HA TOTS.

LO NIK

pepet ha dit...

Que no es el mateix que les monoletes