dimarts, 20 d’agost del 2024

Lo important és participar, 6b+ (80 m), Sector La Selva, Camarasa

Montse i Emili, entre riures, comenten que tant a l'escalada com en el sexe, l'important és participar. I si ho pensem bé, la sentència és rotunda i manifesta una filosofia de via (vull dir vida) que defuig de qualsevol competència i advoca per un gaudi col·laboratiu en tot allò que fem. Fruïm d'allò que fem en consonància amb els companys d'escalada (o d'altres menesters).

Resultat: una bona via, a l'extrem occidental del Sector La Selva, passada la darrera via equipada. És curta, però té una mica de tot: inici de roca a controlar seguit per una potent i curta bavaresa al primer llarg, amb sortida "mantle" que en diuen alguns; placa de forats més que vertical i atlètica al segon; a la qual li segueix una excel·lent travessa amb passos més típics d'un problema de bloc que d'una paret a Camarasa. Baixada en un únic ràpel.

Bastant equipada, de manera que amb un joc de tòtems en tindreu prou. Participeu-hi i gaudiu.

 

Resse Cal Gall

 
Resse original, Can Pere tovalló

L1. Les cordes de sobre: ràpel bloquejat durant l'apertura. Ara, amb el ràpel directe no s'enganxen


Lo Xist
Emili al flanqueig de l'L1

Montse sortint de la bavaresa de l'L1

Emili a l'arrancada de l'L2


Entrant a la placa de l'L2

Montse al guapo flanqueig per arribar a l'R2

Sortida arborícola a l'L3

Lo Xist

"Después de estar casado durante 50 años, miré cuidadosamente a mi esposa un día y le dije:

"Hace cincuenta años teníamos una casa barata, un coche chatarra, dormimos en un sofá cama y veíamos una televisión en blanco y negro de 10 pulgadas, pero yo podía dormir con una chica sexy de 23 años cada noche. Ahora, tengo una casa de 500.000 $, un coche de 45.000 $, una buena cama grande y un televisor de pantalla grande, pero estoy durmiendo con una mujer de 69 años. ¡Me parece que no estás sosteniendo tu lado de las cosas! ”

Mi esposa es una mujer muy razonable. Me dijo que saliera y encontrara a una chica sexy de 23 años y se aseguraría de que yo volvería a vivir en una casa barata, conduciendo un coche chatarra, durmiendo en un sofá cama y viendo una televisión en blanco y negro de 10 pulgadas.