dilluns, 16 de juliol del 2018

Maig 2018-METEORA

   Aquesta Piulada no n'estic segur si l'hauria de fer, per que un dels protagonistes es un "CABR...NAS" i ara us explicaré una mica el perquè.
   Resulta que al  Xavi (no diré el cognom) el vaig conèixer ara deu de fer vintidos ó vintitres anys. En aquells anys anàvem de feina posant repetidors de telefonia mòbil (si no hagués estat per nosaltres, ara no faríeu uasaps) i en els viatges es parlava de moltes coses i una d'elles era la muntanya. 
   Ell havia fet espeleo però ho havia deixat i jo continuava trepant per les parets. Solia dir que jo estava com una cabra, i no li faltava raó. Peró...... vet aquí que fa uns anys 7,8,9 no m'enrecordo, em diu un que tots coneixeu (Uan Pa dentro) : "¿Sabes quien esta haciendo 6c? ........ El Xavi. ---- ¿Que Xavi? ¿El Se.....rra? ----- (resposta del Uan Pa dentro): SI.
   No m,ho podia creure. Vaig anar a veure'l i li vaig dir de tot, ara resultava que aquell podrit que no mes feia que dir que estàvem tarats els que pujàvem per les parets, ara s,hi havia enganxat. Peró es clar , com tant se li enfot el que li diguis, va passar de mi. Ara esta fet un "Manolo" i a sobre es puja on jo no tinc ni collons ni força per pujar.
"LA MARE QUE EL VA PARIR".
   Aquest Maig se'n va anar a Meteora amb la seva germana i un company i li vaig prometre que li penjaria les fotos al Bloc, a mes a mes es va posar la samarreta del GALL i això sempre es d'agrair, així que "Lo prometido es deuda"








































































LO XIST :

3 comentaris:

pepet ha dit...

Aquet no es un gall...es un picanto!!!

xavi ha dit...

Lo gili...pepet m'ha fet riure. Lo gall Sergi casi em fà plorar. Moltes gracies i molts besitos.

Csar Fdez ha dit...

Que guapo neng !! Les fotos, no tu !
Bo lo xist