divendres, 4 de novembre de 2016

M.K. sorginak, 6b, 90 mts, Cilindre, Sant Llorenç


Després del recés tropical ja tenia ganes de tornar a la vertical. Li falta temps a l'Ari per acceptar i aprofitem un wassap del V. Francia on ens informa d'una nova obertura al Cilindre. Oberta pel Jimmy amb una primera ascensió de  Ramon, Maitane i Jimmy, tot just fa tres dies, serà  segurament la primera  repetició.

La via comença a la dreta de la Chocholoc i no té pèrdua, recte amunt seguint els bolts daurats. La tònica és la típica d'aquest sector del cilindre, bona roca (a vigilar en algun tram mentre no passi més gent) i una línia menys exigent que les seves dues veïnes de l'esquerra.

Molt bona via, i que la gaudim en aquesta finestra de temps que ens dona el matí. Arribarem a la darrera role plovent. El grau és ajustat, i el darrer 6b em fa suar per encadenar-lo. O bé falta un + en tots tres llargs o bé són les tres setmanes que m'he estat tocant els ous.

Material: 12 cintes. I que un parell siguin llargues.

Ressenya Ca l'Ari


L'Ari al L1

Sortida del L2

Al pas clau del L2

L2

L3

Cim plovent

Fotocim


Lo Xist (professional de la barra)

video



2 comentaris:

Mª Dolors ha dit...

mare meva quin careto (el meu) a la foto cim!! hahahah
Ari

Cèsar Fernández ha dit...

I jo sense maquillar