diumenge, 15 d’abril del 2012

14 d'Abril de 2012-SANT LLORENÇ DE MONTGAI-Ferrada CAGATE LORITO 150 m. ED

RESSENYA ENVIADA PEL JUAN
CROQUIS SITUACIÓ

     Lo nostre apreciat amic Juan i la seva colla ens han fet arribar al Galliner aquesta joia de les vies ferrades, cal remarcar que , segons diuen los autors , es força dura. Jo no la he feta però en he seguit una mica lo procés de construcció de la "susodicha" i es veu que t'hi has d'arremangar de valent, es a dir posar la cresta ben "tiesa". Enhorabona a tots els que la heu feta possible.

UTILITZACIÓ OBLIGATÒRIA DEL MATERIAL
DE SEGURETAT

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ahir vaig sortir amb la família a donar un tomet pel Santllors i vaig aprofitar per fer la ferrada Cagate Lorito al barranc de la Formiguera. Aparquem la furgo al pàrquing amb molta cura de no deixar res a la vista, ja que el dia anterior dissabte al baixar de fer unes vies a la Formiguera ens trobem amb un vidre del cotxe del Alber trencat amb una pedra, li van fotré la cartera.
Faig el camí d’aproximació sol, la dona i el nen pujaran pel camí de baixada de la ferrada per trobar-nos al cim ells porten la camara de fotos amb intenció de fer alguna fotografia des de dal, però quant vaig arribar al cim ells encara no aviant arribat, un altre dia serà.
La ferrada em va sembla una mica mes fàcil que la Feliç Nadal però les dos son ferrades no aptes per a gen no acostumada a les aventures d’alt risc.

QUIN CURRO S’HAN FOTUT, FELICITATS A TOTS .
Juan os han de fer un monument al Sant llors.
Lo Nico

Anònim ha dit...

Jo tambe la vai fer i deu nido.Els petits patiran una mica, vai aver de fer dos llançaments curts pero llançaments en alguna sortida de desplom a placa. Tot i aixo una bona disfrutada .Agraiments al master del taladro JUAN.
Au besitos a totes
UN GALL CURT DE PELL