diumenge, 6 de setembre del 2020

Mariadri, 6c (65 m). El jefe de Santa Ana, 6b (100 m). Esperó de Santa Ana

 Jesús rep informació de noves apertures per la zona i anem a posar el nas.  A les dues primeres s'arriba pel camí de senderó, quan gira, abans del pontet, trobareu un corriol que us porta a les vies d'aquesta paret. Comença Pepe per la Mariadri amb un llarg que té algun pas difícil (no obligat) a l'inici. Com no porta ulleres, es salta la reunió, i se'n va al peu de l'Esperó Salla. Ja que hi som, continuo, fem l'esperó (6a) i rapelem a la R1 que ha trobat Jesús (jo també me l'havia passat sense veure-la) per fer l'L2 de la Mariadri. Surt cap al 6c (obligat dependrà dels àliens que porteu. De 6a+/A0 a 6a/A1). Ben bona via.

Malgrat la calor ja apreta, anem a acabar la jornada a "El jefe de Santa Ana". Jo ja ni recordava haver-la fet. Pepe diu que sí. Resultarà ser una via excel·lent. Grau tirant a clàssic, assegurances a distància, i a escalar entre parabolts. Un 6a a l'L1 que es curra Pepe, bonic d'escalar, revirat, i que t'ensenya com va el grau. L2 de placa, sostingut (6b) i de lluitar fins la reunió, que resultarà estar per sobre de l'arbre (amb cinta) on jo la vaig muntar (incòmoda a collons la meva). I un V de sortida per l'aresta.

Doncs aquí teniu una bona combinació per si voleu tibar-li  quan el sol no apreti gaire

Material: Totes estan equipades amb bolts. 




Ressenyes Cal Gall



Peu de via

Pepe a l'L1 (Mariadri)

L1

Jesús provant l'L2


L2

Reenviament homologat (pels collons)

De fotògraf

Pepe a l'L1 (El jefe de Santa Ana)

L1

L2

L2

L3

Fotocim

Lo Xist