dimarts, 7 de febrer del 2023

BUKANAN 180m V/V+-ROCA DELS ARCS-VILANOVA DE MEIA

 

Avui la colla m’han deixat de banda , tot-hom te beta i cap d’ells ha comptat amb mi...

M’han ficat les banyes , es el que avui dia es coneix com fer un PIQUE.

Dons jo els faré un CHAQUIRA o com collons es digui la noia aquesta.

Au som-hi!!

Aquesta relació a de CESAR

Ja no em teniu en compte

Quant s’ha d’ascalar

 

Heu canviat un parabolt per un filferro

Us en aneu tots a cagar

I si realment es així i no m’erro


 

Us podrà sembla que ara ja no VIC

Però us ben asseguro

Que ARI es quant millor estic

 

El meus nous simpàtics companys

Quant estossego em diuen JESUS

No com altres que sols em paren paranys

 

Tots plegats em voleu fer creure

Que a cal GALL  ja no hi PINTO res

Però ni amb aigua calenta em podreu treure

 

De musica li fiqueu la que vosaltres mateixos vulgueu , amb l’enrabiada de  l’empudegamenta no m’ha donat temps de parir-la  i lo Bizarrap no tenia un forat per mi.


La Via

Es una de les mes velles i faciletes de la paret dels ARCS.

Als meus nous companys els ha agradat , a mi no m’ha acabat de fer lo pes.

Amb un segon llarg molt bonic però la resta pel meu gust una mica rostollenca.

La roca prou bona , variada de passos i sense estres.

Segons lo nostre criteri amb un bon joc de tascons i un bon joc d’aliens en tindreu prou per l’autoprotecció , però si a demes agafeu algun friend mitjanet us endolcirà mes la cosa.

 Al primer  lo pas clau es protegeix de conya amb un tasconet a mort.

Hem baixat per la dreta de la paret i prou be , la recordaba mes punyetera i no no , ben marcada i de bon fer.

Be nois i noies , per mi no gaire , però segons ells mes que prou , vosaltres mateixos.


PRIMER

AL PAS V

LO SEGON EL MES BONIC

VARIANT DEL TERCER V

A PUNT DE LA R3

QUART 

FOTOMASTERCIM 

RESSENYA  DEL J. WALERO

LO XIST


 

 

 

1 comentari:

Jaumegrimp ha dit...

Hola amic Gall, no pateixis , ja ho fan això els amics de deixar-te de banda de tan en tan....bona via per entrar a Roca dels Arcs.