diumenge, 14 d’agost del 2022

Mailly, 6a (185 m), Punta Jean Santé, Midi d'Ossau

Poques vegades he trobat tanta discrepància entre allò que t'esperes d'una via i el que t'acabes trobant. Avui se'ns apunta Jesús, tot fanàtic per anar al Midi, i li seguim el rollo. Com ahir ja vàrem apretar de valent a Foratata, ens busquem la més "fàcil". Les piulades i ressenyes diuen: bonica via d'iniciació al Midi, fàcil de protegir, V obligat, ...   Doncs aquesta és la nostra.


Després d'un parell d'hores d'aproximació des del pàrking l'inici és evident i ens sembla facilet. Comencen Pepe i Jesús mentre que jo em quedaré darrere amb Pam. Però a la bavaresa del segon llarg ja ens adonem que les coses no seran tan fàcils. Obligada, sense protecció t'hi jugues una esquenada de campionat, mentre que el company que t'assegura ni et veu. Al 6a de l'L3 si em diuen que és 6b+ m'ho crec. Alguns pitons que apareixen a les resses semblen haver desaparegut. No sé, porto unes quantes vies al Midi i no m'ha semblat el que he llegit, tot i que és cert que, quan es pot protegir, tot queda a caldo i la roca és excel·lent. Ens devem fer grans.  

El descens és senzill: primer ràpel des de la darrera reunió (R5) en tendència a esquerra (oest) a buscar una vira, que caminareu amb molt de compte fins a trobar un segon ràpel que us deixa a terra.

Material: tascons, àliens, tòtems, Cam #1,#2,#3

Situació

 

Luichy-resse

Peu de via

Pepe a l'L1

L2. Per allà darrere trobareu la famosa bavaresa.


 

Jesús al "6a" de l'L3.

Raffaella flipant colorins amb el Midi

Fotocim

Lo Xist


aquest bikers moderns...