divendres, 12 d’octubre del 2018

Xics Antirrobo, 6a/A1, (235 mts), Serra de St. Joan

Potser eren unes expectatives massa altes, potser ha estat que no ens ha sortit cap dels llargs durs, però no ens ha acabat de fer el pes, tot i que els L5 i L6 són molt bons. Via molt equipada, amb L2 i L4 massa a bloc.

Aproximació. Si veniu de Comiols per la L511, passat Bòixols deixeu la carretera i agafeu la pista en direcció a Montanisell. A 5.7 Kms trobareu una casa en runes on sembla que cal deixar el cotxe i surt un camí fitat cap a la paret (Blog Joan Asín). Nosaltres el deixem abans, just davant de la via, i pugem a rumb, una mica senglar. Us tocarà una horeta de pujada.

Retirada. Aneu a buscar el collat a l'oest, i amb un únic ràpel de 28 mts sereu al peu del contrafort. Seguir fites a dreta, per la paret, amb un destrepe amb corda fixa. Arribant abaix les fites es perden, però quan trobeu un tub negre, seguiu-lo a esquerra i us durà a la pista, prop del cotxe.

Material: 16 cintes, 1 estrep i joc de tòtems.