dissabte, 28 d’abril del 2018

CADE, Terradets, V+/Ae (600 mts)

Avui lo Pepe està tocat de l'ala. Literalment. L'altre dia va interceptar la trajectòria d'un bloc amb l'espatlla i se m'ha quedat temporalment esgarrat.  I com no podem tibar gaire, doncs cap a la CADE. Em va de puta mare perquè mai l'havia fet.

Tampoc comentarem res de nou. Via reequipada, amb abundància de bolts fins la feixa, parts molt gastades i grau fàcil. Love Climb d'alçada. De la feixa amunt la cosa canvia lleugerament. Es torna més bonica,  amb més aire entre assegurances i millor roca. Tota l'escalada és tranquil·la. 

Sols patim un parell d'embarcades. La primera culpa del senyor escalatroncs. Sols portem la seva ressenya, i entre el L2 i el L3 no hi ha 15 mts. Hi ha més, uns 25. Això ens fa agafar una drecera que abandonem quan està clar que allò no es IV.  La segona culpa meva de no saber llegir. A la feixa m'entesto que sols he de caminar 40 mts, i surto per on veig un pitó, i està clar que tampoc és III.

La fem en un temps prudencial, 5 hores, fent els 20 llargs en 16. Darrera venen dos màquines mallorquines, Xisco i Cristopher, i just ens agafem al darrer llarg. Ells sols han estat 4 hores. Bona gent, fem uns riures al cim, i xerrant xerrant, resulta que Xisco va quedar segon al Rally de Terradets d'aquest any. Que n'és de petit aquest món.


Material: 16 cintes si voleu empalmar llargs, i uns àliens per posar on vulgueu

Resse del Parce. Com Déu mana

L'Ae polidet

La falsa feixa

Postureo


El mur de V+ del final. El millor llarg

Darrer llarg i més postureo

Fotocim amb el Xisco. 





Lo Xist


5 comentaris:

Mingo ha dit...

Ostia Pepe que t'has perdut a la Cade? No m'ho crec.

LOGALLLISTO ha dit...

JA HO VEUS MINGO! MOLT "GALLELITE" I FAN PENA! QUINA VERGONYA , AQUESTOS VAN APENDRE A ASCALAR A LA JUAN CARLOS I (VIVA EL REY!)

Lo Gall ha dit...

Mingo es que ara estare uns dies al teu club...estic una mica tocat fisicament i haure fer bondat uns dies.

Mingo ha dit...

Jo soc el puto amo del club i fes el favor de fotre el camp aviat que no t'hi vull. Si tinc sort potser a la tardor ja fotre el camp de club. Millora't

pepet ha dit...

Sordones mon gueff....