dimecres, 22 de març del 2017

Holocausto, 6b, 100 mts, Cilindre, Sant Llorenç de Montgai

Seguim amb la col·lecció de clàssiques per la zona, en aquest cas, una molt bona de l'univers Godoy. Ja feia uns dies que ens hi havíem posat i vam tenir que marxar del primer llarg per la pluja. De manera que el primer llarg ja no ens agafa de sorpresa i el fem relativament ràpid.

L1. Entrada atlètica, on amb l'excusa de que ja el teníem encadenat, descanso una estona d'un clau cutre. Aquestes entrades en fred són demolidores. El segon pas delicat està al creuar el segon diedre. Ja teníem clar que no trobaríem el pitó ressenyat i anem per feina. L'arribada a la R1 fàcil, però sense massa possibilitats de protecció, ja que els bolts que algú va posar ja s'han tret. Tocarà una excursió de 10 mts ben bons. A la reunió un spit i 2 spits més sense xapa (no portem plaques recuperables de manera que emprem tascons).

L2. Surt l'Ari. Apareix un pitó no ressenyat que protegeix el flanqueig i un bolt nou. Aquest llarg sembla millor protegit però no val a badar. Un pas dur de 6a+ i  alguns dels passos de V  molt fins. A ningú li apeteix volar amb aquest precari equipament. Se'l treu  com una campiona.

L3. Probablement el millor. Ziga-zaga empinada a buscar el diedre, molt atlètic, sense massa descans, diedre que s'abandona de sobte amb un flanqueig a esquerra amb 2 spits i ja fàcil al cim.

Molt bona via que ens enllestim en menys de 3 hores, amb dos llargs finals excepcionals.

Tornada cap al cotxe, deixem els trastes, i amb un canvi de xip radical, agafem un grapat de cintes i ens anem a provar la nova obertura del Juang al cilindre. Però això ja us ho comptarà ell. No fem spoilers.

Material: àliens, tòtems, tascons i friends #3 i #4

Excepcional foto del L3

Fotocim

Lo Xist

Coses que pasen quan et fas gran i no et dediques a altres coses (com escalar).

edunz ha dit...

molt bona! no la tenieu feta!!?? els bolts que dius que han marxat, pel que jo se era d'una projecte que arrancava uns metres més a la dreta i li passava per sobre, així que entenc que s'ha restaurat el tema. El que si és ara una gran millor, és el bolt (i clau de regal) sortint de l'R1, imaginat la por a volar quan era un buril rovelladíssim! el va canviar el Marmix ja fa dies... a mi em va encantar, emocions intenses a 5' de la carretera :))

Anònim ha dit...

eduuuu!!! si si aventurilla a 5 minuts del cotxe i 5 de casa!hihih brutal!
Iep però el bolt i el pitonet els va col·locar el Victor (Francia)
Ari

Csar Fdez ha dit...

Edu,
sí l'havien fet alguns galls. Jo no. Però com crec que no estava piada, aprofito.

edunz ha dit...

oki! se que estava parlat, el tema és que era quasi lúnic que li feia falta per acabar de treure-li un pel massa d'exposició.. el buril era de conya (o potser era un espit vell, tan fa, era reuniós).. la sortida directa també tenia bona pinta! santllorsforever!!