dilluns, 16 de març del 2015

14 de Març de 2015-ALÓS DE BALAGUER-Pic de Castellas-LOS MISTERIS DEL PEPEGALL 235m. 6b (V+ obl.)- Nova Via dedicada al Pepe

Ressenya Made in LO GALL

“Un Nik, un Pep i un gos i aquest conte ja s’ha fos”
Ja en teníem ganes , els currants del GALL, d’acabar d’una punyetera vegada els homenatges i les histories. Dit d’un altra manera: ja  n’estàvem fins als collons. Però.....  tot arriba en aquesta vida i per fi ja hem enllestit els compromisos d’aquest any.
Ja la tenim aquí, ja la podeu gaudir. Si la via del Nik ha estat un èxit, la via del Pepe en serà un altre de similar, però.....  pareu compte, aquesta no es una via tan amable com la del Nik, aquí cal tibar entre les assegurances, tot i que esta totalment equipada. Tot seguit en fem cinc cèntims.
La via esta dedicada al nostre bon amic i company Pepe, i es que no callava “Jo també en vull una, Jo també en vull una..” Es un tio Majo, com diu Ell, i al igual que lo Nico ens ha pujat corda per moltes parets . Li volíem fer al Mont-roig o Camarasa, però allí costa trobar bones línies i com al Talós (Alós) també hi va deixar traça... “pues eso”.
La via la trobareu un xic brutota, i es que al Pepe li agraden així, també la trobareu equipada, i es que al Pepe no li agraden així, “Una de Cal i una de Arena”.
El grau màxim es de 6b en la placa del primer llarg, tot i que es pot fer amb A0 o un estrep. El segon llarg per asserenar els ànims; desprès , una excursió de quaranta metres fins al peu dels murs superiors. Quarta tirada amb uns cantos fantàstics per arribar a la guinda de la via, un cinquè llarg mantingut de V+ amb algun pas de VI , (si no fas repòs) Millor posar cinta llarga al tram del flanqueig. I.... per finalitzar, una tirada de 55m. de IV, IV+ i V per a paladars agraïts. Els últims deu metres son comuns amb la Olga-Frontera i la baixada es fa pel mateix lloc que aquesta, amb un ràpel de 40m i seguint la canal fins el camí.
Apa! Ja podeu anar-hi i criticar-la , que los del GALL , com sempre, no us farem ni puto cas.
 Peu de via
 FOTODESPRESDELCIM

LO XIST:

joan asin ha dit...

Ei bona aquesta ja tenim feina, pinta bé. Enhorabona

Anònim ha dit...

Gracies..gracies...gracies, despres de tastar-la dire que la trobo mol guapa...tambe dire que esta execivament equipada...pero no patiu que aviat anire a repassar-la i deixar-la com cal...no res treure 7 o 8 parabolts i alguna reunio que no cal. SOU GALLS PERO BEN PARIDS

LO GALLPÈPE

Joan Baraldes ha dit...

felicitats per aquesta nova via i gràcies per equipar-ne.
lo Gallpèpe, espera a treure els bolts a que els mals escaladors la puguem repetir tal i com l'han equipat !!! siuplau ja ja ja
Salut i a escalar

Mingo ha dit...

Bueno Sergi collons ja era hora, mira que heu tardat a obrir una via dedicada al Pepe, no m'estranya que a vegades us posi a parir ja ja ja, bromes apart. Enhorabona, fa molt bona pinta. Una abraçada

Hola companys!
Ahir vam repetir la via,molt maca i ben trovada.Amb algunes repeticions més quedaran nets de la mica de terra,els 2 primers llargs.També el dilluns vam fer la Nik,també molt maca.Moltes fellicitats que gràcies a vosaltres podem anar escalant cada cap de setmana.

Miquel.

Anònim ha dit...

Ah,i vam deixar els cartells de "Perill d'obres".

Lo Gall ha dit...

m’he alegro que te hagin agradat Miquel, per això estem per gaudir de lo que mes ens agrada. Salut i tapia

Lo nik

Alfredo ha dit...

Hola, nos ha gustado mucho la via..asegurada al "dente"..cuando pasen mas cordadas quedara limpita limpita..venga no pareis!!
un saludo desde el Maresme...
cuidaros
Alfredo

Andres ha dit...

Hola! Via genial! Varem disfrutar molt després de fer Lo Nick Gall i pujar per les ultimes 4 tirades de Los Misteris del PepeGall. Ha quedat un racó magnific per disfrutar.
Ens varem trobar amb Lo Gall Sergi que ens va ajudar a fer les reunions correctes. Crec que ja teniu lligat alguna modificació per evitar possibles confusions.
La repetirem! I des de abaix!

Unknown ha dit...

EL DARRER DIA 11/3 VAREN FER LA VIA, SOLS FELICITA-US PER LA LINEA, AXI COM EL BON EQUIPAMENT

TONI & PEP

rejondo ha dit...

Moltes gràcies per la via, ens ha agradat moltisim! la tornarèm a repetir segur. Cada llarg te el seu encant, el primer amb el tram de placa 'picantón' pero no obligat, el segon per gaudir facil, el tercer de continuitat amb franjes horitzontals amb bon cantu (molt divertit), el quart un plaer de flanqueix amb sortida del mateix que s'ha de mirar per on es va, i el cinquè d'anar fent (ojo en no enciglar-se, doncs hi ha un parabolt que despista, sempre en diagonal a la dreta), tambè molt bo aquest últim llarg on potser es on mès allunyen els seguros. felicitats per la via!!!! visca els escaladors de Lleida!
xavi

Pelake ha dit...

Hola.

Que orientación tiene la vía para hacerla en estas fechas ??? he leído que es Sur pero no se si estará bien soleada.