dilluns, 9 de juny de 2014

7 de Juny de 2014-LO TURBÓ-Akupuntura 500 m. V+ (pinxo obl.)

 
Fantastica ressenya del Luichy

 
   Per fi! Ho hem aconseguit. A la tercera va ser la vençuda, aconseguim punxar-nos totes les vegades que necessitarem en la nostra vida. La nostra sang, resta ara renovada a causa de les múltiples i minúscules ferides per les quals s'ha vessat el preuat fluid. Anàvem mirant-nos els uns als altres amb la il·lusió i l'esperança que a algun li brollés de color blau, en aquest cas haguéssim rapelat immediatament i amb tota prestesa, arribar a la Zarzuela a reclamar el que seria nostre, la Corona (que es foti el Felipe). Tal era el desassossec que fins i tot el Juanito es va fer una ferida més gran per, com passa quan esperes l'aigua calenta a la dutxa, deixar rajar una mica de sang per, així, veure si canviava de color. Res, ni així, Juanito altra vegada súbdit.
   Com diuen les Neskas: "te pinchas sí o sí". A mi la via em va agradar, és d'aquelles que no et estressa, fas metres i l'ambient és fantàstic. Un altre tema és el descens perquè, segons la ressenya del Luichy, el penúltim ràpel arriba a la R5 de la Erizon Wall i des d'allà un ràpel de 60 i desgrimpada. La cosa és que en aquesta R5 no hi ha la instal.lació, així que en vam muntar una a la reunió de la Akupuntura, a més a més, la desgrimpada té la seva cosa (no caiguis). Després continuem cap a la dreta, segons baixem, hi ha unes fites i un tros de corda, una altra vegada no caiguis, sort dels boixos perquè es “tieso”, “tieso”. La mare que va parir els pinxos, vaig tot el dia amb l'agulla furgant en la meva vellutada pell.
   Com veureu al fastuós reportatge, hi havia GALLS per tots els costats i uns companys de Barcelona que es van posar a la Erizon Wall per allò del Overbooking.

  Lo Llauis i lo Juanito al L1
 Lo company a la Erizon Wall i lo Llauis i lo Cesar al L2
 
  Lo Cesar i lo Paepe al L2
 Lo Llauis al L2
  Lo Sergi i lo Juanito prematrimonial
  Lo Juanito al L3 i al L4
  Lo Sergi al L4 i tota la penya per alli dalt
  Lo Llauis al L5 i lo Juanito al L6
  Lo Llauis i lo Sergi al L6
  Lo Juanito al L7 i R7
  Lo Xavi al L7 i los de baix
  Lo no se qui al L7 i lo Sergi al L8
  Lo Llauis i lo Juanito al L8 i lo Sergi al L9
  Lo Paepe i lo Juanito a R9
  Lo Sergi i lo Cesar i lo Juanito al L10
 Lo Sergi a R10 i lo Juan i companyia al L8
 Fotorole

 Floreta del dia - Corona de la Reina(per si de cas)
Itinerari, mes o menys

GALLCULTURA:



SENCILLAMENTE MAGISTRAL
DEMOSTRACIÓN DE IMAGINACIÓN DE UN ALUMNO, QUE ADEMÁS DE SORPRENDER CON SU INGENIOSA CONSTRUCCIÓN DE PENSAMIENTO, ES POSEEDOR DE UN HUMOR IMPLACABLE.

Teoría del Infierno.

La siguiente pregunta fue hecha en un examen trimestral de química en la Universidad de Toledo. La respuesta de uno de los estudiantes fue tan "profunda" que el profesor quiso compartirla con sus colegas, vía Internet, razón por la cual podemos todos disfrutar de ella.

Pregunta:

¿Es el Infierno exotérmico (desprende calor) o endotérmico (lo absorbe)?

La mayoría de estudiantes escribieron sus comentarios sobre la Ley de Boyle (el gas se enfría cuando se expande y se calienta cuando se comprime).

Un estudiante, sin embargo, escribió lo siguiente:

"En primer lugar, necesitamos saber en qué medida la masa del Infierno varía con el tiempo. Para ello hemos de saber a qué ritmo entran las almas en el Infierno y a qué ritmo salen.. Tengo sin embargo entendido que, una vez dentro del Infierno, las almas ya no salen de él. Por lo tanto, no se producen salidas.
En cuanto a cuántas almas entran, veamos lo que dicen las diferentes religiones:

La mayoría de ellas declaran que si no perteneces a ellas, irás al Infierno. Dado que hay más de una religión que así se expresa y dado que la gente no pertenece a más de una, podemos concluir que todas las almas van al Infierno.
Con las tasas de nacimientos y muertes existentes, podemos deducir que el número de almas en el Infierno crece de forma exponencial. Veamos ahora cómo varía el volumen del Infierno. Según la
Ley de Boyle, para que la temperatura y la presión del Infierno se mantengan estables, el volumen debe expandirse en proporción a la entrada de almas.
 
Hay, por lo tanto, dos posibilidades:
 
1ª. Si el Infierno se expande a una velocidad menor que la de entrada de almas, la temperatura y la presión en el Infierno se incrementarán hasta que éste se desintegre.
 
2ª. Si el Infierno se expande a una velocidad mayor que la de la entrada de almas, la temperatura y la presión disminuirán hasta que el Infierno se congele.
 
¿Qué posibilidad es la verdadera?

Si aceptamos lo que me dijo Teresa en mi primer año de carrera (hará frío en el Infierno antes de que me acueste contigo), y teniendo en cuenta que me acosté con ella ayer noche, la posibilidad número 2 es la verdadera. Doy por tanto como cierto que el Infierno es isotérmico y que ya está congelado.

El corolario de esta teoría es que, dado que el Infierno ya está congelado, ya no acepta más almas y está, por tanto, extinguido... dejando al Cielo como única prueba de la existencia de un ser divino y amoroso, lo que explica por qué, anoche, Teresa no paraba de gritar: ¡Oh Dios mío! "
 
Dicho estudiante fue el único que sacó 'sobresaliente'....
 
Sencillamente......¡¡¡ magistral !!!.....
 
No te tomes la vida tan en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.

 

7 comentaris:

Llauis ha dit...

Jo en tinc una de punxa a la planta dels peus que no hi ha manera de treure-la!!
Gracies per "il·luminar-nos" amb aquest xist tan bo.

Anònim ha dit...

A mi m'ha quedat al cervell.... la punxa... no li vai trobar el que a la via

LO ABDICOGALL

Mingo ha dit...

Felicitats penya. Hi vau anar el dissabte 7, que feia molta calor? Pensava que el Turbon és un lloc on fot calor, perquè les fotos i els números de la ressenya estan molt bé. Una abraçada

Mingo ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
luichy ha dit...

Chachi Piruli

pepet ha dit...

Si hi vas aviat escalaras a l,hombra

Mingo ha dit...

Pepe queda apuntat, que naltros vam anar a Alins i no s'estava malament (el lloc molt guapo), però no vam trobar massa ressenyes.