Eclipsi Lunar, 6b+ (170 m), Roca del Mig Jorn, Montsec de Rúbies
Recent obertura de DKP no massa fàcil d'escalar i una mica més obligada del que pugui semblar. Pugem per la pista des d'Hostal Roig a la Portella Blanca; està en bon estat, tret dels darrers metres que baixen a la portella. Millor deixeu el cotxe a dalt no sigui que no pugueu sortir. Nosaltres ho fem pels pèls, espenyent del cotxe i deixant la meitat de les gomes al camí. Pepe i Jesús se'n van a la Karmala. Amb Ari i Vic cap a l'Eclipsi Lunar
La roca als dos primers llargs és ben bona, però no sempre és així. Vic li fot als dos primers. El segon ensenya les dents: arrancada atlètica, no tant com el 6b+ que diu la ressenya, tot i que el tram de 6b següent, amb un pito i roca de luxe és ben obligat; sortida torera i amunt. Potser es podrien intercanviar els graus. Surto al tercer, i després d'un sostret gens fàcil, entro en una zona clarament netejada però de roca dolenta. Potser m'he liat, però és ben expo fins a l'spit. Passats els tres pitons del 6a+ s'acaba la història.
L'aproximació la fem fer un corriol ben marcat (i ben pendent) que baixa abans de la portella. Aquest camí us deixarà ben bé a peu de via. I quan acabeu, tindreu el cotxe a 5 minuts.
Tot que l'obertura és espectacular, pel compromís que demostra, no ens han fet massa el pes. Sembla que a Karmala encara presenta trams de roca pitjors. Ja us ho explicarà Pepe i Jesús.
Material: àliens, tòtems i cam #1,#2 i #3 (el #4 no val la pena arrossegar-lo)
Sou uns "matats" . Un dia hi vaig anar jo sol amb el meu Citröen Xantia i quan estaba baixant , just on s,us para la "fragoneta" , m'en vaig donar compte que si continuava , no en sortiria i vaig fer canvi de sentit alli mateix.La maniobra va ser dura i amb pos futur. Quan vaig arribar a la pista bona anava a 200 polsacions per min. LOGALLPEDREGOS
Es queeee, vaya tela. Una mica costa amunt i ja no podeu ni amb cotxe... es nota ven bé que sou del pla, eh?
ResponEliminaParce.
Sou uns "matats" . Un dia hi vaig anar jo sol amb el meu Citröen Xantia i quan estaba baixant , just on s,us para la "fragoneta" , m'en vaig donar compte que si continuava , no en sortiria i vaig fer canvi de sentit alli mateix.La maniobra va ser dura i amb pos futur. Quan vaig arribar a la pista bona anava a 200 polsacions per min.
ResponEliminaLOGALLPEDREGOS